mandag 19. oktober 2009

Hjemmekontor

Siden vi har trådløst internett, har jeg rigget meg til med hjemmekontor på et skyggefullt sted i patioen. Her ute er det mild bris, sola skinner på blomstene hvor kolibriene og sommerfuglene flagrer, og oppå blomsterhekken sitter småspurven og kvirer. En slik arbeidsplass skulle alle ha.

Men i dag skulket jeg. Olav stilte med sykkel 0700 i morges og så bar det innover dalene nordover på til dels veldig dårlig grusvei. Første del er under utbedring finansiert av EU, og der er det utmerket, men den siste delen var elendig, og når stigningene er en kilometer lange og 10%, merkes det. Vi syklet ca 70 km og hadde over 1000 høydemeter. Når nyveien blir ferdig må levekårene for folk på mer avsidesliggende steder blir utrolig mye bedre.

1 kommentar:

  1. Skulking??? Ka i alle dager skulket du i tilfelle?? Jeg mener opp i otta for å sykle 70 km antwsr du hadde en runde på kontoret lell etterpå så det medskulking skjønner jeg ikke helt.. Menmenmen.. Vi har vært syke idag og har stor sett sovet, sett masse dårlig tegneserier på tv og gjort lekser til den store gullmedalje.. Men slike dager må enjo også ha, men da synes jeg liksom ikke at litt skulking er noe særlig å skryte på seg sammenligna med vårt bedagelige mørketidliv!! Hejdå

    SvarSlett