søndag 12. juni 2011

Prosjekt crocs


Jeg ba kollegene på jobben om penger for å trykke opp noen bøker som skulle deles ut til ansatte på barnehagene. Byråkratiet rundt dette var litt vanskelig, så prosjektet ble omgjort. Det er regntid, og da er det kjedelig å ødelegge kanskje det eneste skoparet en har i gjørma i barnehagen. Crocs er en type sko som tåler vann og søle, så det ble løsningen.

 Jeg hadde cirka 3000 kroner til disposisjon, og gjennom besøk i alle byens skobutikker lyktes det meg å samle sammen 200 par sko i alle størrelser fra 23 til 38, noen ansatte ba nemlig også om å få sko. For å være sikker på at alle fikk, måtte barnehagene besøkes på forhånd slik at jeg fikk skostørrelsen til hvert enkelt barn - og barnets kjønn (gutter vil ikke haa rosa sko). Det var et enormt puslespill, men det gikk opp til slutt. Og så mange glade blikk og gode klemmer jeg fikk!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar