søndag 19. juni 2011

Farvel Estelí!

Klokka 1030 kommer Santo. Vi lemper bagene inn i bilen, klemmer alle som er kommet for å si farvel - og drar mot Norge. Nesten to år i utlandet.

Sonja og jeg har vært sammen i mye av tida her - og det har vært ei skjønn tid. Takk for at du tok meg med hit, Sonja!

Takk til alle venner i Estelí. Takk til alle jeg har møtt i Nicaragua! Dere har alle en plass i hjertet mitt.

Det siste jeg ser når jeg kjører ut av byen er skiltet som vil ønske oss velkommen når vi kommer tilbake.


Og til leserne av denne bloggen. Takk for at dere har hengt med. Etter 623 innlegg er det slutt. Så langt ligger jeg på 2279 plass på  Bloggurats oversikt med46 lesere og 5497 sidehenvisninger.

Neste prosjekt for min del blir å rydde litt og så få alt mellom to permer ved hjelp av blurb.

1 kommentar:

  1. En stund siden jeg var innom her nå. Velkommen tilbake til Norge! Begynner du på en ny blogg nå kanskje?

    SvarSlett