onsdag 18. november 2009

En liten pause i bloggingen

I morgen drar jeg til Norge, avreise ca 15 på ettermiddagen med ankomst ca 23 fredagskvelden. Selv med fradrag for 7 timers tidsforskjell blir det en ganske lang reise. Jeg gleder meg mest til å treffe William. Vi har fått så mange flotte videoer der han kjører bil, leker med ball, danser og synger, så nå skal det bli godt å se ham ordentlig. Og selvsagt skal det bli morsomt å treffe alle andre også. Tida kommer til å gå fort, jeg skal nordover lørdag og søndag, og fra mandag av er det mye å gjøre på Dragvoll, særlig med konferansen Mons 13 der jeg har ansvar på flere måter. Jeg drar tilbake til Nicaragua om morgenen den 2. desember og lander her samme kveld.

Dermed tar bloggen ferie til jeg er tilbake.  Det skal bli godt å rette opp ryggen litt etter 64 tekster på halvannen måned. Men det kommer mer! Kladdeboka er full av observasjoner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar