onsdag 30. juni 2010

Frimerker

Jeg har en viss kontakt med Postverket i Nicaragua, Correos de Nicaragua. Av alle aviser jeg abonnerer på i Norge, var det bare én som ville sende utgaver hit for en rimelig pris, nemlig Dag og Tid.
Jeg har også mottatt andre sendinger til min poste restante-adresse. Svigerfar har sendt aviser, det tok nesten en evighet før de kom fram. Jeg har også fått mer offisielle dokumenter fra Norge. De har ikke tatt kortere tid.
Det sendes selvfølgelig post herfra også. Hver gang jeg skal hente noe, står jeg i kø 5-10 minutter mens det fylles ut skjemaer med tre-fire kopier før pakken sendes. De fleste pakkene er ganske store, og det skjønner jeg godt. Skal man sende noe til andre land, blir det dyrt, og da gjelder det å ha en stor pakke slik at det blir plass til alle frimerkene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar