søndag 27. juni 2010

250 tekster!

Dermed passerte denne bloggen 250 tekster - og det på 268 dager. Hvis en trekker fra dagene jeg har vært i Norge siden 2. oktober 2009, er det gjennomsnittlig én tekst pr dag. Det betyr at jeg har klart å holde målsettingen jeg satte meg da jeg startet opp dette prosjektet. Og ennå er det masse å skrive om. Det vil fortsette å komme små observasjoner fra Nicaragua, men i perioden 11. juli - 28. juli tas bloggen med til utlandet igjen, da skrives den fra Peru.
Den eneste lille bekymringen jeg har, er hvordan jeg skal få tekstene mellom to permer en gang i framtida. Flere andre blogger har en enkel funksjon som konverterer hele bloggen til én fil, med hvert innlegg som eget kapittel (slik som svigerfar har ordnet det, men han skriver ut side for side). Dersom noen vet hvordan det kan gjøres på blogspot.com, er jeg takknemlig for hint.

Takk til dere som har fulgt med så langt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar