tirsdag 1. mars 2011

Sykkel i Estelí - på video

I går ettermiddag var jeg ute på sykkel mot slutten av dagen. Det var fremdeles varmt, men flott sykkelvær. Formålet med turen var primært å teste den nye GoPro-kameraet jeg kjøpte før jeg dro over. Det er et såkalt action-kamera som tåler en støyt, og med kameraet på hjelmen la jeg avgårde. Det er ikke vanlig at folk sykler med hjelm her, og når jeg i tillegg had en boks på toppet, var det naturlig at det kom en del tilrop. Turen, som varte vel en time, gikk ut av byen, opp en kilometerlang bakke med 10% stigning, og videre innover mot La Concordia. Trøbbel med gearene førte til at jeg snudde, og da gikk det fort nedover den samme bakken- 60-70 km/t antar jeg. Så ut på hovedveien og hjem.

Kameraet fungerte bra, men jeg glemte å sette inn en pakning, så lyden ble dårlig. Den er fjernet på den 9 minutters oppsummeringen som ligger her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar