onsdag 14. april 2010

Mumien er på plass

Under over alle under! Da jeg landet i Managua kom all bagasjen med samme fly. Dagen etter gikk jeg på flyplassen for å snakke med noen funksjonærer på innvandringsavdelingen for å få vite mer om bakgrunnen for det som hadde skjedd i Copa-skranken i Buenos Aires. Begge de jeg snakket med avkreftet at dette var noe krav fra myndighetene, men heller noe Copa hadde innført for å forsikre seg mot at de ikke måtte fly tilbake illelagale innvandrere.

Mumien til venstre ser jo litt suspekt ut, så jeg er glad den slapp inn.

1 kommentar:

  1. hehehe så denne mumien kunen lett bli mistatt for å være en illegal innvandrer???? Jaja slike flyplasregler er jo bare alltid noe for seg selv. her i Norge er det stille på flyplassene akkurat nå for her regner det aske fra vulkanutbrudd på island så mamma du rakk akkurat å komme deg ut i tide før all flytrafikk ble stoppet.. ingen aner når dette er over. Jaja jeg er glad vi fortsatt har toget jeg sa Victor, det kjører jo så fort at asken ikke rekker å lande på det..

    SvarSlett