fredag 25. februar 2011

Undervisning i León

I år som tidligere er vi engasjert i undervisning for Kulturstudier i León. Sonja er første ute, jeg skal ha min økt i mars. Antallet studenter er lavere i år enn tidligere, men det gjør at det er lettere å få kontakt med alle. Jeg gleder meg iallfall til det blir min tur. Sonja var tidlig i gang. Halv åtte var hun i gang i klasserommet på Protocolo - 10 minutters gange fra hotellet. Dette er en gammel bygning i kolonistil der rommene ligger rundt en stor patio. Huset er modernisert, her er det både aircondition og prosjektorer. Jeg lurte meg fram til døra og knipset et bildet av den engasjerte læreren.

Undervisninga varer fram til kvart over elleve. Da forflytter studentene seg ut til stranda hvor det er lunsj og seminarer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar