Daniel Ortega tapte valget i 1990, men er igjen president i Nicaragua fra 2006. I de mellomliggende årene slåss han for å gjenvinne posisjonen han hadde holdt etter revolusjonen, men kampen var hard. Et av virkemidlene han og partiet valgte å bruke, var pastellfarger. Den mest populære fargen i valgkampen er en slags rosafarge, spesialistene kaller den cheris. En finner den på klær, plakater, trykksaker, emblemer og så videre. Det statligeturistkontoret bruker denne og andre pastellfarger i sin markedsføring av Nicaragua.
lørdag 11. juni 2011
Populære farger
Daniel Ortega tapte valget i 1990, men er igjen president i Nicaragua fra 2006. I de mellomliggende årene slåss han for å gjenvinne posisjonen han hadde holdt etter revolusjonen, men kampen var hard. Et av virkemidlene han og partiet valgte å bruke, var pastellfarger. Den mest populære fargen i valgkampen er en slags rosafarge, spesialistene kaller den cheris. En finner den på klær, plakater, trykksaker, emblemer og så videre. Det statligeturistkontoret bruker denne og andre pastellfarger i sin markedsføring av Nicaragua.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar